გაკვეთილის თემა
|
მოსკოვი. წითელი მოედანი.
|
სწავლებისსაფეხური/ დისწიპლინა ან ინტეგრირებული საგნების დასახელება
|
XI კლ. საშუალო.
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
27.
|
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
|
1) მოსწავლეები გაიხსენებენ ქალაქ მოსკოვის დაარსების ისტორიას, გეოგრაფიულ მდებარეობას. 2)გააღრმავებენ ცოდნას იმ დედაქალაქის ღირშესანიშნაობების შესახებ, რომლის ენასაც სწავლობენ. 3)შეძლებენ გამოთქვან თავისი აზრი. გააკეთებენ დასკვნას. 4)გამოყოფენ ახალ სიტყვებს,დახვეწენ კითხვის ტექნიკას.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ ინდიკატორები
|
მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზო უნარ – ჩვევებს. იყენებს სასაუბრო თემის შესაბამის ნასწავლ ლექსიკას.სV19
მოსწავლე ამოიცნობს მთავარ თემას. სV4
ამოიცნობს ილუსტრაციებში ასახული საყოფაცხოვრებო რეალიებს.V21.
მოსწავლეს შეუძლია ექსკურსია – გიდობის გაწევა უცხოენოვანებისთვის სV22
|
თანმიმდევრობა
|
გაკვეთილი იწყება. სიის ამოკითხვით (2წთ). კითხულობენ დავალებას. თავს უყრიან იმ ცოდნას, რომელიც იციან ქალაქ მოსკოვის შესახებ. (ისტორიას მისი დაარსების შესახებ, გეოგრაფიულ მდებარეობას) (10წთ).
ვხსნი ახალ მასალას – წითელი მოედანი ვაჩვენებ სლაიდებს. ვაკეთებ თითოეულ მათგანზე კომენტარს, თუ რომელ ღირსშესანიშნაობას, განთავსებულს წითელ მოედანზე, რა ეწოდება (10წთ).
მოსწავლეები მასწავლებლის მითითებით კითხულობენ ტექსტს. მიმდინარეობს უცხო სიტყვებზე მუშაობა (18წთ). ბოლოს ხდება შეჯამება. რა ვიცოდი? რა გავიგე? რამინდა გავიგო?
დავალება: მოიძიონ დამატებითი ინფორმაცი მისთვის სასურველ ისტორიულ ძეგლზე წითელ მოედანზე.
|
შეფასება
|
შეფასება მოხდება რამდენმე კრიტერიუმით.
ჩართულობა – სწორი გამოთქმა – შინაარსის გაგება და ორიენტირება.
|
საკლასო მენეჯმენტი/საგანმანათლებლო რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, სლაიდები, პროექტორი.
|
გაკვეთილის გეგმა.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий